FANDOM

Śmierć - system w grze, odwzorowujący realne życie - następuje w trakcie stracenia wszystkich punktów życia gracza. W trakcie śmierci, nasza postać upada na ziemię i leży tam przez cały czas do następnej rundy.

Śmierć na poszczególnych trybach Edytuj

  • W trybie Deathmatch, gracz po śmierci błyskawicznie respi się znowu i może dalej grać (ma jednak ochronę jakiś czas po respawnie). Taki sam system występuje również na Wyścigu Zbrojeń.
  • Na trybie Casualowym (Uproszczonym) gracz po śmierci może obserwować rozgrywkę z perspektywy innych graczy (zarówno TT jak i CT) oraz respi się podczas następnej rundy.
  • Na Turniejowym, gracz po śmierci zachowuje się tak jak powyżej tyle że czas czekania jest zazwyczaj krótszy.

Ciekawostki Edytuj

  • Na Overpassie widnieje Graffiti człowieka w płomieniach który rozbraja bombę. To nawiązanie do Szwecja - flaga Olofmeistera - profesjonalnego gracza CS:GO z drużyny Fnatic, który rozbroił bombę podczas rzuconego ognia. Owa sytuacja jest uznawana za jedną z najprofesjonalniejszych w CS:GO.
  • Na kilku mapach widnieje tekstura zabitego/umierającego człowieka (Nuke, Zoo, Agency, Train).
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBombsiteBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter Eggi
Kontrakt kolekcji Handel BroniąKrewKuraLista broniLista mapNadzórOferta zakupu
Opakowania na prezentyPieniądzePojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakStopnieŚmierć
Tabliczka z nazwąTerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa ZagrożeniaSzturm kooperacyjnyTrust Factor
TurniejowyUproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy