Advertisement

Demolka jest jednym z trybów w Counter-Strike: Global Offensive.

Opis

Demolka jest trybem z modem zamachu bombowego, ponieważ:

Nie można w tym trybie zabić sprzymierzeńca (w przeciwieństwie do trybu turniejowego). Każdy gracz po dokonaniu zabójstwa przeciwnika dostaje inną broń w następnej rundzie. Jeżeli gracz zostanie zabity nożem traci swoją obecną broń i dostaje broń, którą miał poprzednio.

W aktualizacji w dniu 13 listopada 2017 roku tryb ten został przeniesiony do grupy gier wojennych.

Menu kupowania jest w tym trybie niedostępne. Zabicie przeciwnika nie jest nagradzane. W demolce gracz rozpoczyna grę z:

Jeżeli gracz zabije więcej niż jednego przeciwnika w tej samej rundzie zostanie nagrodzony wysoko cenionym ekwipunkiem, takim jak np. Granat zaczepny.

Mapy

Usunięte mapy

Bronie

  1. AK-47/M4A4
  2. P90
  3. UMP-45/PP-Bizon
  4. Desert Eagle
  5. Nova
  6. Five-SeveN/P250
  7. P2000/Glock-18
  8. SSG 08
  9. AWP
  10. SCAR-20/G3SG1

Ekwipunek

Osiągnięcia

Wygraj mecz na każdej mapie trybu Wyścig Zbrojeń oraz Demolka.Podłóż pięć bomb w trybie Demolka.Rozbrój pięć bomb w trybie Demolka.Zagraj 100 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Zagraj 500 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Zagraj 5000 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj mecz w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 25 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 100 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 500 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 1,000 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Zagraj rundę na każdej mapie trybu Wyścig Zbrojeń oraz Demolka.Zdobądź pierwsze zabójstwo w meczu trybu Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Osobiście zabij cały zespół terrorystów przed podłożeniem bomby w trybie Demolka.Osobiście zabij cały zespół antyterrorystów przed podłożeniem bomby w trybie Demolka.Przeżyj ponad 30 sekund w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka, mając mniej niż dziesięć punktów zdrowia.

Fakty

  • Tryb demolka posiada maksymalnie 20 rund. By osiągnąć zwycięstwo należy wygrać 11 rund.

Historia

2018

  • W dniu 3 października 2018 roku dodano komendę mp_solid_teammates2, która powoduje, że można wskoczyć na siebie, lecz podczas chodzenia postacie się przenikają. Komenda jest domyślna w trzech trybach – uproszczony, demolka i Latający skaut.
  • 23 października 2018 - W trybach: Uproszczony, Demolka oraz Latający skaut gracze mogą nawiedzać świat po swojej śmierci jako duchy. Duchy mogą:
    • Być widziane tylko i wyłącznie przez inne duchy oraz obserwatorów;
    • Umieszczać graffiti na mapie;
    • Wpływać na ruchome rzeczy (piłki, szkło lub rośliny doniczkowe);
    • Przemieniać kurczaki w kurczaki zombie;
    • przejmować boty.
  • 17 grudnia 2018 - Gracze we wszystkich trybach (oprócz Strefy Zagrożenia, skrzydłowego i trybu turniejowego) mogą podnosić i rzucać się śnieżkami.
  • 21 września 2021:
    • Zmniejszono ilość rund do 10.
    • Zmniejszono czas na rundę.
    • Zmieniono progresję broni.
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter EggiKontrakt kolekcji Handel Bronią
KrewKuraLista broniLista mapMagazynNadzórOferta zakupuOpakowania na prezentyPieniądze
PojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakSourceStopnieStrefa DetonacjiŚmierćTabliczka z nazwą
TerroryściValve Anti-CheatZakładnik
Tryby gry
Broken Fang PremierDeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońca
OdbijaniePrime Account MatchmakingSerwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa Zagrożenia
Szturm kooperacyjnyTryb ZaufanyTurniejowyUproszczonyUprowadzenieWspółczynnik Zaufania
Wyścig ZbrojeńZamach bombowy
Advertisement