FANDOM

Easter Eggi - różnego rodzaju nawiązania do różnych rzeczy. W CS:GO zazwyczaj są one wyrażane poprzez niektóre Graffiti (więcej w owym artykule) oraz znajdujące się na mapach dodatki których wytłumaczenie stanowi zagadkę.

Niektóre Easter Eggi Edytuj

UWAGA! Sekcja zawiera elementy które warto odkryć samemu!

Większość podanych niżej Easter Eggów nie jest już aktualna!

Dust IIEdytuj

  • Pizzerie, które są na owej mapie to nawiązanie do Pizzerii w Maroko - flaga Maroku (w którym odbywa się akcja na Dust 2) które rywalizują o klientelę.
  • Na mapie znajdują się samochody takie jak Trabant czy Hummer.
  • Na respawnie TT na ścianie pisze po arabsku "Freeman tu był" - nawiązanie do Gordona Freemana z Half-Life.

InfernoEdytuj

  • Słup znajdujący się koło respa CT to filar z El Dorado znaleziony w wyprawie z XX wieku.
  • Przy wyjściu na banana ze spawnu TT jest nawiązanie do mapy de_tuscan.

NukeEdytuj

  • Kiedyś na Nuke'u na jednym z budynków był kwadrat z memami z USA - flaga Gabem Newell'em - współtwórcą CS:GO. Został usunięty w 2013 roku.
  • Pod ziemią na różnych wersjach mapy możemy znaleźć zabawne figury geometryczne przypominające buźki, słupy a po stanięciu w owym miejscu nasz ekran będzie miał tzw. "fazę widoku" i będzie rozmazany.
  • Nad rampą wisi silos taki sam jak jest na obu strefach detonacji z napisem "C".

CacheEdytuj

  • Cała ta mapa oraz elektrownia to Czarnobyl - miasto na Ukraina - flaga Ukrainie w którym doszło do największej w historii Katastrofy Nuklearnej.
    Cache - bombsite A
    Na mapie możemy znaleźć w paru miejscach Sierp i młot - symbol komunizmu - na przykład na głównym wejściu na strefę detonacji A.
  • Na bramie garażowej na respawnie TT są podpisy twórców.

OverpassEdytuj

  • Mimo, iż mapa ma miejsce w Berlinie w Niemcy - flaga Niemczech to owa, smukła wieża na tej mapie to wieża telewizyjna z innego miasta w Niemczech.
  • Na respawnie Antyterrorystów, gdy strzelimy w bankomat to wylecą nam pieniądze, które niestety NIE DAJĄ nam pieniędzy podczas rundy.
  • TTK Bank z tej mapy naprawdę istnieje i jest popularnym bankiem w Niemcy - flaga Niemczech.
  • Na ścianie przy balonach jest graffiti z Dragon Lore'a.
  • Na bombsite B jest graffiti nawiązujące do akcji Szwecja - flaga olofmeistera z rozbrojeniem bomby w ogniu.

MilitiaEdytuj

  • Na parterze przyglądając się monitorowi komputera zauważymy, że system operacyjny ma nazwę "fart" co jest odniesieniem do realnego Windowsa XP.
  • Na kominku wiszą świąteczne skarpety z USP-S Neo-Noir, bagnetem Wiedza i granatem zaczepnym.

Cobblestone Edytuj

PozostałeEdytuj

  • Na AK-47 jest napisane "Made in Poland" (Polska - flaga pol. Wyprodukowano w Polsce).
  • W grze istnieje komenda po której wpisaniu, w naszym interfejsie będziemy mieli język piracki.
  • Za niektórymi mapami (obszar niedostępny normalnie podczas gry) znajduje się czarny narożnik. Po stanięciu w takim miejscu słyszymy różne dźwięki z gry.
  • Na mapach Mirage, Dust, Dust II oraz Shortdust możemy zaobserwować arabskie napisy, które są nawiązaniem do postaci z innych gier Valve.
  • 26 kwietnia 2013 w interfejsie po wejściu w ustawienia i wpisania łatwego kodu pojawiały nam się kondolencje. Było to prawdopodobnie nawiązanie do masakry w Niemcy - flaga Erfurcie (26 kwietnia 2002), której sprawca był zainspirowany pierwszą grą z serii Counter-Strike.
  • Skórka "Asiimov" ma na sobie znak znanego Szwecja - flaga szwedzkiego DJ'a i producenta muzycznego Avicii (dwa trójkąty).
  • Na wszystkich, oficjalnych mapach (oprócz Dust II i Nuke) w ukrytych, niedostępnych miejscach znajduje się dziwny znak przypominający pająka lub człowieka z wieloma rękami i nogami.

Pozostałe linki Edytuj

  • Graffiti (niektóre z nich to również Easter Eggi)
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter EggiKontrakt kolekcji Handel Bronią
KrewKuraLista broniLista mapMagazynNadzórOferta zakupuOpakowania na prezentyPieniądze
PojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakSourceStopnieStrefa DetonacjiŚmierćTabliczka z nazwą
TerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa ZagrożeniaSzturm kooperacyjnyTrust Factor
TurniejowyUproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy