FANDOM

Kampania Eurasia Theater
Kampania Eurasia Theater
Operacja: Operacja Vanguard
Liczba misji: 21
Rodzaj misji: Deathmatch
Wyścig Zbrojeń
Uproszczony
Turniejowy

Kampania Eurasia Theater była jedną z kampanii operacji Vanguard.

Ta kampania była osobnym DLC, które kosztowało $2.99 USD / €2,39 EUR.

Lista misjiEdytuj

  1. "Supply Run: Deathmatch, Active Duty" - Zdobądź 20 zabójstw kurczaków w meczach w trybie Deathmatch: Grupa Czynnej Służby.
  2. "Equipment Proficiency: Active Duty, MAG-7" - Zdobądź 10 zabójstw z broni MAG-7 w meczach w trybie Uproszczony: Overpass.
  3. "Threat Recon: Baggage" - Zdobądź 10 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Baggage.
  4. "Equipment Proficiency: Reserves, Tec-9" - Zdobądź 10 zabójstw z broni Tec-9 w meczach w trybie Uproszczony: Italy.
  5. "Equipment Proficiency: Active Duty, Desert Eagle" - Zdobądź 20 zabójstw z broni Desert Eagle w meczach w trybie Deathmatch: Inferno.
  6. "Threat Recon: Casual, Nuke" - Zdobądź 30 zabójstw w meczach w trybie Uproszczony: Nuke.
  7. "Threat Recon: Casual, Inferno" - Zdobądź 30 zabójstw w meczach w trybie Uproszczony: Inferno.
  8. "Threat Recon: Arms Race, Arms Race Group" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń.
  9. "Engagement: Competitive, Cbble" - Wygraj 8 rund na meczu turniejowym na mapie Cobblestone.
  10. "Engagement: Competitive, Cache" - Wygraj 8 rund na meczu turniejowym na mapie Cache.
  11. "Engagement: Competitive, Nuke" - Wygraj 8 rund na meczu turniejowym na mapie Nuke.
  12. "Engagement: Competitive, Inferno" - Wygraj 16 rund na meczu turniejowym na mapie Inferno.
  13. "Engagement: Competitive, Overpass" - Wygraj 16 rund na meczu turniejowym na mapie Overpass.
  17. "End Game: Competitive, Inferno" - Wygraj 2 mecze turniejowe na mapie Inferno.
  18. "End Game: Competitive, Nuke" - Wygraj 2 mecze turniejowe na mapie Nuke.