FANDOM

Kampania Maghreb[1]
Kampania Maghreb
Operacja: Operacja Vanguard
Liczba misji: 21
Rodzaj misji: Deathmatch
Demolka
Uproszczony
Turniejowy

Kampania Maghreb była jedną z kampanii operacji Vanguard.

Ta kampania była osobnym DLC, które kosztowało $2.99 USD / €2,39 EUR.

Lista misjiEdytuj

  1. "Master of Arms: Deathmatch, Dust2" - Zdobądź 100 punktów używając bonusowej broni w meczach w trybie Deathmatch: Dust 2.
  2. "Demolition Threat Recon: Shortdust" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Demolka.
  3. "Equipment Proficiency: Active Duty, P90" - Zdobądź 10 zabójstw bronią P90 w meczach w trybie Uproszczony: Mirage.
  4. "Equipment Proficiency: Active Duty, Five-SeveN" - Zdobądź 20 zabójstw bronią Five-SeveN w meczach w trybie Deathmatch: Mirage.
  5. "Equipment Proficiency: Active Duty, UMP-45" - Zdobądź 10 zabójstw bronią UMP-45 w meczach w trybie Uproszczony: Dust 2.
  6. "Equipment Proficiency: Active Duty, Nova" - Zdobądź 10 zabójstw bronią Nova w meczach w trybie Uproszczony: Dust 2.
  7. "Threat Recon: Casual, Mirage" - Zdobądź 30 zabójstw w meczach w trybie Uproszczony: Mirage.
  8. "Threat Recon: Casual, Dust2" - Zdobądź 30 zabójstw w meczach w trybie Uproszczony: Dust 2.
  9. "Equipment Proficiency: Active Duty, Tec-9" - Zdobądź 30 zabójstw bronią Tec-9 w meczach w trybie Deathmatch: Mirage.
  10. "Equipment Proficiency: Active Duty, AWP" - Zdobądź 30 zabójstw bronią AWP w meczach w trybie Deathmatch: Mirage.
  11. "Engagement: Competitive, Mirage" - Wygraj 16 rund w meczach turniejowych na mapie Mirage.
  12. "Equipment Proficiency: Active Duty, SSG 08" - Zdobądź 20 zabójstw bronią SSG 08 w meczach w trybie Deathmatch: Dust 2.
  13. "Equipment Proficiency: Active Duty, AK-47" - Zdobądź 30 zabójstw bronią AK-47 w meczach w trybie Deathmatch: Dust 2.
  14. "Engagement: Competitive, Dust2" - Wygraj 16 rund w meczach turniejowych na mapie Dust 2.
  15. "Equipment Proficiency: Active Duty, SSG 08" - Zdobądź 75 zabójstw bronią SSG 08 w meczach w trybie Deathmatch: Mirage.
  16. "Equipment Proficiency: Active Duty, FAMAS" - Zdobądź 100 zabójstw bronią FAMAS w meczach w trybie Deathmatch: Mirage.
  17. "End Game: Competitive, Mirage" - Wygraj 2 mecze turniejowe na mapie Mirage.
  18. "Equipment Proficiency: Active Duty, Galil AR" - Zdobądź 100 zabójstw bronią Galil AR w meczach w trybie Deathmatch: Dust 2.
  19. "Equipment Proficiency: Active Duty, Desert Eagle" - Zdobądź 75 zabójstw bronią Desert Eagle w meczach w trybie Deathmatch: Dust 2.
  21. "End Game: Competitive, Dust2" - Wygraj 2 mecze turniejowe na mapie Dust 2.
  1. Maghreb to region Afryki, w którym znajdują takie państwa jak Maroko - flaga Maroko, Algieria - flaga Algieria, Tunezja - flaga Tunezja, Libia - flaga Libia, Mauretania - flaga Mauretania oraz Sahara Zachodnia - flaga Sahara Zachodnia.