FANDOM

Kampania Vanguard była jedną z kampanii operacji Vanguard.

Lista misjiEdytuj

  1. "Master of Arms: Operation Vanguard" - Zdobądź punkty używając bonusowych broni w meczach w trybie Deathmatch: Operacja Vanguard.
  2. "Supply Run: Deathmatch, Operation Vanguard" - Zdobądź 20 zabójstw kurczaków w meczach w trybie Deathmatch: Operacja Vanguard.
  3. "Equipment Proficiency: Operation Vanguard, Sawed-Off" - Zdobądź 20 zabójstw z broni Obrzyn w meczach w trybie Deathmatch: Operacja Vanguard.
  4. "Equipment Proficiency: Operation Vanguard, M4A1" - Zdobądź 10 zabójstw z broni M4A1-S w meczach w trybie Uproszczony: Operacja Vanguard.
  5. "Equipment Proficiency: Operation Vanguard, P90" - Zdobądź 20 zabójstw z broni P90 w meczach w trybie Deathmatch: Operacja Vanguard.
  6. "Threat Recon: Casual, Facade" - Zdobądź 30 zabójstw w meczach w trybie Uproszczony: Facade.
  7. "Threat Recon: Casual, Season" - Zdobądź 30 zabójstw w meczach w trybie Uproszczony: Season.
  8. "Engagement: Competitive, Workout" - Wygraj 8 rund turniejowych na mapie Workout.
  9. "Engagement: Competitive, Marquis" - Wygraj 8 rund turniejowych na mapie Marquis.
  10. "Engagement: Competitive, Season" - Wygraj 8 rund turniejowych na mapie Season.
  11. "Engagement: Competitive, Facade" - Wygraj 8 rund turniejowych na mapie Facade.
  12. "Engagement: Competitive, Back Alley" - Wygraj 16 rund turniejowych na mapie Back Alley.
  13. "Engagement: Competitive, Bazaar" - Wygraj 16 rund turniejowych na mapie Bazaar.
  17. "End Game: Competitive, Facade" - Wygraj 2 mecze turniejowe na mapie Facade.
  18. "End Game: Competitive, Bazaar" - Wygraj 2 mecze turniejowe na mapie Bazaar.
  19. "Threat Recon: Safehouse" - Zdobądź 10 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Safehouse.
  20. "Threat Recon: St. Marc" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: St. Marc.
  21. "Threat Recon: Lake" - Zdobądź 40 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Lake.