FANDOM

Kampania Weapons Specialist
Kampania Weapons Specialist
Operacja: Operacja Vanguard
Liczba misji: 21
Rodzaj misji: Deathmatch
Wyścig Zbrojeń
Demolka

Kampania Weapons Specialist była jedną z kampanii operacji Vanguard.

Lista misjiEdytuj

  1. "Threat Recon: Shoots" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Shoots.
  2. "Threat Recon: Safehouse" - Zdobądź 10 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Safehouse.
  3. "Demolition Threat Recon: Demolition" - Zdobądź 10 zabójstw w meczach w trybie Demolka.
  4. "Threat Recon: Monastery" - Zdobądź 10 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Monastery.
  5. "Master of Arms: Deathmatch, Nuke" - Zdobądź 50 punktów używając bonusowej broni w meczach w trybie Deathmatch: Nuke.
  6. "Threat Recon: Arms Race, St. Marc" - Zdobądź 10 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: St. Marc.
  7. "Threat Recon: Arms Race, Safehouse" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Safehouse.
  8. "Threat Recon: Arms Race, Lake" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: Lake.
  9. "Demolition Threat Recon: Shortdust" - Zdobądź 20 zabójstw w meczach w trybie Demolka.
  10. "Master of Arms: Deathmatch, Inferno" - Zdobądź 100 punktów używając bonusowej broni w meczach w trybie Deathmatch: Inferno.
  19. "Threat Recon: St. Marc" - Zdobądź 40 zabójstw w meczach w trybie Wyścig Zbrojeń: St. Marc.
  20. "End Game: Arms Race, Safehouse" - Wygraj Wyścig Zbrojeń na mapie Safehouse.
  21. "End Game: Lake" - Wygraj Wyścig Zbrojeń na mapie Lake.