FANDOM

Krew
Krew - dodająca realizmu czerwona substancja wylewająca się z przeciwnika w trakcie jego zranienia/śmierci. Występuje również w poprzednich odsłonach serii Counter-Strike.

CiekawostkiEdytuj

  • Na mapie Dust 2, w niektórych miejscach tekstura krwi jest bardziej jasnoczerwona.
  • Jeśli zabijemy przeciwnika i będzie on w pobliżu siatki/ogrodzenia (np. na Nuke'u) to krew będzie czasami "lewitować".
  • Istnieje komenda w konsoli, która usuwa krew ze ścian i brzmi ona: r_cleardecals.
  • Na serwerach Perfect World w Chiny - flaga Chinach zarówno krew jak i przeróżne czaszki muszą być ocenzurowane, dlatego też krew w tym regionie jest przefarbowana na czarno.
  • Na mapach typu "Uprowadzenie" podczas strzelenia do zakładnika także jest widoczna krew.

HistoriaEdytuj

2014Edytuj

  • 2 października 2014 - Efekty uderzenia i krew zostały polepszone, by poprawić ich czytelność.
  • 11 grudnia 2014 - Krew na modelach graczy jest teraz autorytatywna dla serwera. Można wyłączyć za pomocą sv_server_verify_blood_on_player 0.

2016Edytuj

  • 19 maja 2016 - Ślady krwi na modelach będą wyświetlane tak samo zarówno graczom jak i obserwującym ich w grze.
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBombsiteBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter Eggi
Kontrakt kolekcji Handel BroniąKrewKuraLista broniLista mapNadzórOferta zakupu
Opakowania na prezentyPieniądzePojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakStopnieStorage Unit
ŚmierćTabliczka z nazwąTerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa ZagrożeniaSzturm kooperacyjnyTrust Factor
TurniejowyUproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy