Counter Strike: Global Offensive Wiki
Advertisement
Counter Strike: Global Offensive Wiki

Kurs szkoleniowy jest to mapa treningowa występująca w Counter-Strike: Global Offensive, która została dodana w becie 20 sierpnia 2012 roku, czyli dzień przed detalicznym wydaniem.

Opis

Ogólne

Niewidzialny instruktor wysyła werbalne wskazówki graczowi w trakcie trwania szkolenia za pomocą radia.

Pierwsza misja

Bierzesz MP7, a następnie strzelasz w cel. Po zakończeniu ponownie bierzesz tą broń i strzelasz w terrorystów (nie wolno strzelać do antyterrorystów). Następnie trzeci raz bierzesz MP7 i twoimi zadaniami są: kontrola rozrzutu, strzelanie w cel przez deskę oraz w kucnięciu strzelanie w cel.

Druga misja

Strzelanie w cel karabinem M4A4 oraz/lub pistoletem Five-SeveN, przy czym karabin posiada jeden magazynek, a Five-SeveN dwa.

Trzecia misja

Twoim zadaniem jest rzucanie granatami zaczepnymi tak, aby wybuchły wszystkie manekiny (w liczbie 6).

Czwarta misja

Bierzesz pistolet Glock-18. Pierwszym zadaniem jest jak najszybsze strzelenie w dwa cele odległe od siebie i ostatecznie pokaże się czas reakcji. Następnym zadaniem jest wzięcie Glocka i odwrócenie się od lecącego granatu błyskowo-hukowego.

Piąta misja

Bierzesz bombę i twoim zadaniem jest podłożenie właśnie tej bomby na strefie detonacji A. Po podłożeniu bomby, następnym zadaniem jest rozbrojenie bomby na strefie detonacji B.

Szósta misja

Bierzesz dowolną broń z następujących: P90, PP-Bizon, AK-47, M4A4 i AWP oraz nóż, Granat zaczepny i pistolet Five-SeveN. Po przejściu przez drzwi strzelasz w cel, następnie w terrorystów. Później poprzez kucnięcie trzeba przejść dalej i zabijasz następnych terrorystów. Na samym końcu jest pokazany czas, w jakim została wykonana szósta misja. Można ją powtórzyć.

Galeria

Kurs szkoleniowy.png
Pierwsza misja
Kurs szkoleniowy - 2.png
Druga misja
Kurs szkoleniowy - 3.png
Trzecia misja
Kurs szkoleniowy - 4.png
Czwarta misja
Kurs szkoleniowy - 5.png
Piąta misja
Kurs szkoleniowy - 6.png
Szósta misja

Ciekawostki

  • Wszelakie skórki broni są wyłączone na tej mapie.
  • Patrząc na rękawiczki antyterrorystów SEAL Team 6 oraz na głos instruktora gracz może znajdować się w bazie wojskowej gdzieś w USA Stanach Zjednoczonych Ameryki albo w amerykańskiej bazie sterowanej za granicą.
Edycja CS:GO - Mapy
Dust II
Dust 2
Grupa Delta
CacheInfernoMirageNukeOverpassTrain
Grupa Sigma
AncientBasaltCanalsCobblestoneVertigo
Zakładnicy
AgencyAssaultInsertion IIItalyMilitiaOfficeWorkout
Wyścig Zbrojeń
BaggageLakeMonasterySafehouseShootsSt. Marc
Demolka
BankLakeSafehouseShortdustSt. MarcSugarcane
Latający skaut
DizzyLakeLunacySafehouseShoots
Skrzydłowy
CobblestoneExtractionInfernoLakeOverpassRavineShortdustShortnukeTrainVertigo
Turniejowy
AgencyAncientCacheDust 2InfernoMirageNukeOfficeOverpassTrainVertigo
Strefa Zagrożenia
BlacksiteCountySirocco
Odbijanie
AncientDust IIInfernoMirageNukeOverpassTrainVertigo
Broken Fang Premier
Dust IIInfernoMirageNukeOverpassTrainVertigo
Usunięte mapy z puli
AbbeyAnubisApolloAustriaAztecBiomeBreachCalaveraChlorineDustElysionEngageFrostbiteGrindGuard
InsertionJungleMochaMutinyPitstopRialtoRubySeasideShippedShorttrainStudioSubzeroSwampWorkout
Zoo
Operacja Payback.png Operacja Payback
DowntownFavelaLibraryMotelMuseumSeasideThunder
Operacja Bravo.png Operacja Bravo
AgencyAliCacheChinatownCobblestoneGwaliorOverpassRuinsSeasideSiege
Operacja Phoenix.png Operacja Phoenix
AgencyAliCacheDowntownFavelaMotelSeasideThunder
Operacja Breakout.png Operacja Breakout
Black GoldCastleInsertionMistOvergrownRush
Operacja Vanguard.png Operacja Vanguard
BackalleyBazaarFacadeMarquisSeasonTrainWorkout
Operacja Bloodhound.png Operacja Bloodhound
AgencyCrashsiteLogRailsResortSeasonZoo
Operacja Wildfire.png Operacja Wildfire
CoastCruiseEmpireMiklaNukePhoenix CompoundRoyalSantoriniTulip
Operacja Hydra.png Operacja Hydra
AgencyAustriaBlack GoldDizzyInsertionLiteRialtoShippedThrill
Operacja Shattered Web.png Operacja Shattered Web
JungleLunacyStudioVirus Outbreak
Operacja Broken Fang.png Operacja Broken Fang
AncientApolloAutumn HarvestCultivating TroubleElysionEngageFrostbiteGuard
Operacja Riptide.png Operacja Riptide
BasaltCountyExtractionInsertion IIRavine
Inne
Kurs szkoleniowy