FANDOM

Nadzór
Nadzór (ang. Overwatch) jest to system oceniania różnych graczy, którzy otrzymali raporty za oszustwa bądź griefing. Za poprawne ocenienie danego nadzoru przyznawane są punkty do prywatnych rang (zostało to dodane w aktualizacji w dniu 10 czerwca 2015 roku). Za parę negatywnie ocenionych nadzorów można go stracić.

Jest systemem ułatwiającym Valve w identyfikacji oszustów. W nadzorze podejrzany posiada nazwę "The Suspect" (po Polska - flaga polsku "Podejrzany"), a pozostali gracze posiadają losowe nazwy. Pokazuje 8 rund i później oceniający stwierdza czy podejrzany posiada oszustwa czy też nie. Trwa maksymalnie 10 minut.

Po odłożeniu osądu można go ocenić później.

W dniu 7 marca 2018 roku do gry wprowadzono nadzór trybu Skrzydłowego, który został wprowadzony oficjalnie do gry w listopadzie 2017 roku!

OpcjeEdytuj

  • Duża szkodliwość: Wspomaganie celowania - autocelowanie, redukcja lub eliminacja rozrzutu różnych broni.
  • Duża szkodliwość: Wspomaganie pola widzenia - widzenie przez ściany oraz poprzez rzucony granat dymny, redukcja lub eliminacja oślepienia.
  • Duża szkodliwość: Inne wspomaganie spoza gry - speedhack, skrypty automatycznych skoków, widok do góry nogami, itp.
  • Mała szkodliwość: Griefing - umyślne strzelanie do kolegów z drużyny bądź dawanie się postrzelić.
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter EggiKontrakt kolekcji Handel Bronią
KrewKuraLista broniLista mapMagazynNadzórOferta zakupuOpakowania na prezentyPieniądze
PojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakSourceStopnieStrefa DetonacjiŚmierćTabliczka z nazwą
TerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa ZagrożeniaSzturm kooperacyjnyTrust Factor
TurniejowyUproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy