Counter Strike: Global Offensive Wiki
Advertisement
Counter Strike: Global Offensive Wiki
Obrońca

Obrońca jest to specjalny tryb kooperacyjny gry CS:GO polegający na obronie stref detonacji lub pilnowaniu zakładnika dostępny tylko podczas trwania operacji.

Pierwszy raz misje obronne pojawiły się podczas operacji Bloodhound. Mapy obronne posiadają prefiks gd_.

Misje obronne występowały jak na razie w sześciu operacjach:

Operacja Bloodhound

Jest to operacja do której po raz pierwszy zostały wprowadzone misje obronne.

Mapa Crashsite

Do operacji Bloodhound została dodana specjalna mapa o nazwie Crashsite, która była przeznaczona jedynie do misji obronnych.

Operacja Wildfire

Kampania

W tej operacji została dodana osobna kampania o nazwie Bliźnięta, która miała tylko misje obronne.

Operacja Hydra

Kampania

W tej operacji została dodana jedna kampania posiadająca tylko misje obronne.

Mapa Rialto

Do operacji Hydra została dodana specjalna mapa o nazwie Rialto, która była przeznaczona do misji obronnych oraz dla trybu skrzydłowego polegającego na obronie stref detonacji 2 na 2.

Misje obronne

Obrona

Misje obronne polegają na ochronie danej strefy - wyjście poza tą strefę grozi śmiercią (jedno uderzenie odejmuje 10 życia).

Poziomy trudności

  • Zielone misje są poziomu łatwego.
  • Żółte misje są poziomu średniego.
  • Pomarańczowe misje są poziomu trudnego.

Ciężkozbrojny Phoenix

Ciężkozbrojny Phoenix

W wielu misjach obronnych występuje Ciężkozbrojny Phoenix, który posiada ciężki pancerz przez co potrzeba więcej strzałów by go zabić (dla przykładu potrzeba trzech strzałów w głowę z AWP).

Ciężki Pancerz

Ciężki pancerz posiadają ciężkozbrojni Phoenix'y. W misjach poziomu trudnego operacji Hydra jest możliwy zakup ciężkiego pancerza za 6,000 dolarów. Podczas gdy posiada się pancerz nie można kupić ani używać broni z sekcji "karabinów".

Mapy

Dust II

Grupa Delta

Grupa Sigma

Zakładnicy

Obecnie usunięte z puli

Wyścig Zbrojeń i Demolka

Mapy operacji Bloodhound

Mapy operacji Wildfire

Mapy operacji Hydra

Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter EggiKontrakt kolekcji Handel Bronią
KrewKuraLista broniLista mapMagazynNadzórOferta zakupuOpakowania na prezentyPieniądze
PojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakSourceStopnieStrefa DetonacjiŚmierćTabliczka z nazwą
TerroryściValve Anti-CheatZakładnik
Tryby gry
Broken Fang PremierDeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońca
OdbijaniePrime Account MatchmakingSerwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa Zagrożenia
Szturm kooperacyjnyTryb ZaufanyTurniejowyUproszczonyUprowadzenieWspółczynnik Zaufania
Wyścig ZbrojeńZamach bombowy