Obrońca jest to specjalny tryb kooperacyjny gry CS:GO polegający na obronie stref detonacji lub pilnowaniu zakładnika dostępny tylko podczas trwania operacji.

Pierwszy raz misje obronne pojawiły się podczas operacji Bloodhound. Mapy obronne posiadają prefiks gd_.

Misje obronne występowały jak na razie w trzech operacjach:

Operacja BloodhoundEdytuj

Jest to operacja do której po raz pierwszy zostały wprowadzone misje obronne.

Mapa CrashsiteEdytuj

Do operacji Bloodhound została dodana specjalna mapa o nazwie Crashsite, która była przeznaczona jedynie do misji obronnych.

Operacja WildfireEdytuj

KampaniaEdytuj

W tej operacji została dodana osobna kampania o nazwie Bliźnięta, która miała tylko misje obronne.

Operacja HydraEdytuj

KampaniaEdytuj

W tej operacji została dodana jedna kampania posiadająca tylko misje obronne.

Mapa RialtoEdytuj

Do operacji Hydra została dodana specjalna mapa o nazwie Rialto, która była przeznaczona do misji obronnych oraz dla trybu skrzydłowego polegającego na obronie stref detonacji 2 na 2.

ObronaEdytuj

Misje obronne polegają na ochronie danej strefy - wyjście poza tą strefę grozi śmiercią (jedno uderzenie odejmuje 10 życia).

Poziomy trudnościEdytuj

  • Zielone misje są poziomu łatwego.
  • Żółte misje są poziomu średniego.
  • Pomarańczowe misje są poziomu trudnego.

Ciężkozbrojny PhoenixEdytuj

Heavy Phoenix

W wielu misjach obronnych występuje Ciężkozbrojny Phoenix, który posiada ciężki pancerz przez co potrzeba więcej strzałów by go zabić (dla przykładu potrzeba trzech strzałów w głowę z AWP).

Ciężki PancerzEdytuj

Ciężki pancerz posiadają ciężkozbrojni Phoenix'y. W misjach poziomu trudnego operacji Hydra jest możliwy zakup ciężkiego pancerza za 6,000 dolarów. Podczas gdy posiada się pancerz nie można kupić ani używać broni z sekcji "karabinów".

MapyEdytuj

Grupa Aktywnej SłużbyEdytuj

Grupa rezerwowaEdytuj

Wyścig Zbrojeń i DemolkaEdytuj

Mapy operacji BloodhoundEdytuj

Mapy operacji WildfireEdytuj

Mapy operacji HydraEdytuj

Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBombsiteBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter Eggi
Kontrakt kolekcji Handel BroniąKrewKuraLista broniLista mapNadzórOferta zakupu
Opakowania na prezentyPieniądzePojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakStopnieŚmierć
Tabliczka z nazwąTerroryściZakładnik
Tryby gry
DeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońcaPrime Account Matchmaking
Serwery społecznościSkrzydłowyStrefa ZagrożeniaSzturm kooperacyjnyTrust FactorTurniejowy
UproszczonyUprowadzenieWyścig ZbrojeńZamach bombowy
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.