Advertisement

Wyścig Zbrojeń jest jednym z trybów w Counter-Strike: Global Offensive.

Opis

Wyścig Zbrojeń jest trybem z modem Gun Game. Każdy gracz po dokonaniu dwóch zabójstw przeciwnika dostaje inną broń (oprócz złotego noża, który jest ostatecznym narzędziem walki). Jeżeli gracz zostanie zabity nożem traci swoją obecną broń i dostaje poprzednią. Zwycięzcą zostaje osoba, która osiągnie maksimum punktów i dokona zabójstwa złotym nożem.

Menu kupowania jest w tym trybie niedostępne.

W aktualizacji w dniu 13 listopada 2017 roku tryb ten został przeniesiony do grupy gier wojennych.

Mapy

Z początku wyścig zbrojeń posiadał jedynie trzy mapy: Baggage, Monastery oraz Shoots. Później zostały dodane do tego trybu trzy mapy Demolki. Obecna lista map wyścigu zbrojeń wygląda następująco:

Bronie

Asortyment broni jest losowy. Stały jest jedynie złoty nóż, który zawsze jest ostatni. Karabin snajperski SSG 08 nigdy nie pojawia się w tym trybie. Jednak kategorie broni są utrzymywane na stałym poziomie:

Postęp broni został zgrupowany wg rodzaju broni w następującej kolejności:

Pistolety maszynowe
MP9MAC-10MP7PP-BizonUMP-45P90
Strzelby
NovaMAG-7XM1014Obrzyn
karabiny szturmowe
Galil ARFAMASAK-47M4A4SG 553AUG
Karabiny snajperskie
AWP
Karabiny maszynowe
M249Negev
Pistolety
Glock-18P2000Tec-9P250Desert EagleFive-SeveNDwie Beretty
Nóż
Złoty nóż

Schemat został skopiowany z angielskiej wiki o CS

Osiągnięcia

Zabij gracza, który jest na poziomie złotego noża w trybie Wyścig Zbrojeń.Zabij nożem przeciwnika, który jest na poziomie złotego noża w trybie Wyścig Zbrojeń.Zabij pistoletem maszynowym przeciwnika, który jest na poziomie złotego noża w trybie Wyścig Zbrojeń.Zagraj 100 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Zagraj 500 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Zagraj 5000 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj mecz w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 25 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 100 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 500 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj 1,000 meczy w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Zagraj rundę na każdej mapie trybu Wyścig Zbrojeń oraz Demolka.Wygraj Wyścig Zbrojeń, nie ginąc.Wygraj Wyścig Zbrojeń, nie przeładowując ani razu żadnej broni.Zabij przeciwnika pierwszym wystrzałem z broni zaraz po tym, jak skończy się twoja ochrona po odrodzeniu w trybie Wyścig Zbrojeń.Zabij przeciwnika zaraz po tym, jak zakończy się jego ochrona po odrodzeniu w trybie Wyścig Zbrojeń.Przeżyj ponad 30 sekund w trybie Wyścig Zbrojeń lub Demolka, mając mniej niż dziesięć punktów zdrowia.Zabij kolejno trzech przeciwników pierwszym wystrzałem z broni w trybie Wyścig Zbrojeń.Zdobądź pierwsze zabójstwo w meczu trybu Wyścig Zbrojeń lub Demolka.Wygraj mecz na każdej mapie trybu Wyścig Zbrojeń oraz Demolka.

Historia

2018

2021

  • 21 września 2021:
    • Zmieniono progresję broni.
    • Gracze będą otrzymywać leczenie za serię eliminacji.
Edycja Counter-Strike: Global Offensive - Rozgrywka
AntyterroryściBotyDwupak - Narzędzie zmiany StatTrak™Easter EggiKontrakt kolekcji Handel Bronią
KrewKuraLista broniLista mapMagazynNadzórOferta zakupuOpakowania na prezentyPieniądze
PojęciaRadioRespawnRozrzutStatTrakSourceStopnieStrefa DetonacjiŚmierćTabliczka z nazwą
TerroryściValve Anti-CheatZakładnik
Tryby gry
Broken Fang PremierDeathmatchDemolkaEkspert broniGry wojenneLatający skautObrońca
OdbijaniePrime Account MatchmakingSerwery społecznościSkrzydłowySparingStrefa Zagrożenia
Szturm kooperacyjnyTryb ZaufanyTurniejowyUproszczonyUprowadzenieWspółczynnik Zaufania
Wyścig ZbrojeńZamach bombowy
Advertisement